Bestelling & Levering

Heb je een item/product gevonden die je echt moét hebben? Mooi!

Selecteer nu een product en klik op 'aan winkelwagen toevoegen' Natuurlijk kun je dan lekker veder shoppen, je kunt altijd nog terug naar je winkelwagen door op het 'shopping bag icoontje' rechtsboven te klikken. 

Let op: als artikelen in je winkelwagen liggen betekend dat niet dat ze gereserveerd zijn.

Ben je uitgeshopt? Dan is het tijd voor het afronden van jou bestelling. Klik op het 'shopping bag icoontje' rechtsboven om naar jouw product te gaan. In het volgende scherm kun je aantallen eventueel nog aanpassen. Klik vervolgens op de knop 'Ga door naar afrekenen'. Nu beland je op de check-out-pagina. Hier kun je gemakkelijk op één pagina al je gegevens invullen. 

Let op: Nadat je je bestelling hebt afgerond kun je deze niet meer wijzigen, omdat je bestelling direct in behandeling wordt genomen zodat je deze zo snel mogelijk in ontvangst kan nemen.

 

1. WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Germays neemt de verzendkosten voor rekening. Jij betaald dus geen verzendkosten. 

* Verzendkosten om je artikel te retourneren dien je wel zelf te betalen.

2. KAN IK MIJN BEZORGING VOLGEN?

Ja, wij versturen al je items met Track & Trace. Jouw bestelling kan je volgen via de bestelstatus pagina, de link hiervan krijg je via een e-mail zodra je bestelling is verzonden.

Het kan soms even duren voordat de Track & Trace status beschikbaar is.

3. WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?

Germays streeft naar een snelle levering van de producten. Waneer je op werkdagen voor 15:00 een bestelling plaats, streven wij ernaar om je bestelling de zelfde dag nog te verwerken. Veel van onze artikelen verzenden wij rechtstreek via onze leveranciers. Hierdoor bedraagt de gemiddelde levertijd 10 - 15 werkdagen.

4. IK BEN NIET THUIS TIJDENS DE BEZORGING, WAT NU?

Kan je pakket niet afgeleverd worden dan ligt het 7 dagen op je te wachten op een PostNL punt. Ook hiervan ontvangt u een notificatie van de chauffeur, hier staat ook de afhaal locatie op vermeld. Na deze 7 dagen stuurt PostNL de zending terug naar ons magazijn.

5. VERKEERD ADRES

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven verzendadres correct is. Wij doen ons best om de verwerking en verzending te versnellen, zodat er altijd een klein venster is om een onjuist verzendadres te corrigeren. Neem onmiddellijk contact met ons op als u een verkeerd adres heeft opgegeven.

6. VERLOREN OF GESTOLEN PAKKETJE

Wij zijn niet verantwoordelijk voor de verloren en gestolen pakketten. Mocht het geval zijn dat uw Track & Trace aangeeft dat u pakket op u adres is afgeleverd

- maar uw heeft toch uw bestelling niet ontvangen - meld dit aub aan, 14 dagen na de aangeven leverdatum wordt er een onderzoek gestart door PostNL, wij houden u hierover geïnformeerd tot aan het einde van het onderzoek.

Vragen over je bestelling

Heb je vragen over je bestelling? kijk dan even op veelgestelde vragen pagina. Staat het er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op.